کباب پز تابشی سالاماندر پارس استیل آسیا

کباب پز تابشی سالاماندر مدل خزر
کباب پز تابشی سالاماندر پارس استیل آسیا

کباب پزتابشی سالاماندر مدل خزر:

کباب پز سالاماندر به کباب پزی اطلاق می گردد که بتوان ارتفاع میزرا نسبت به شعله و یا حرارت تنظیم نمود به عنوان مثال جهت پخت انواع استیک گوشت بهترین گزینه کباب پز تابشی سالاماندر است که با تنظیم ارتفاع به راحتی می توان گوشت را به شعله نزدیک کرده و استیکی آبدار طبخ نمود.

کباب پز سالاماندر تابشی پارس استیل آسیا قابلیت تنظیم ارتفاع میز نسبت به شعله را در ۶ حالت در اختیار اپراتور می گذارد.

با قرار گرفتن شلف اضافه بر روی دستگاه کباب پز تابشی سالاماندر می توان علاوه بر پخت کباب های سیخی ،اقدام به پخت انواع غذاهای سفره ای مانند ماهی کباب ، استیک گوشت، جوجه چینی و … را پخت نمود.

کباب پز سالاماندر جهت پخت انواع کباب کوبیده،برگ ، جوجه و …. استفاده می گردد.

کباب پز سالاماندر تابشی پارس استیل آسیا علاوه بر پخت انواع کباب ها جهت پخت ماهی کباب،همبرگر،استیک گوشت ، گریل مرغ و جوجه چینی (سیخ چوبی) مورد استفاده قرار می گیرد.

از مزایای کباب پز تابشی سالاماندر پارس استیل آسیا می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع نسبت به حرارت اشاره نمود که این امکان را به اپراتور دستگاه می دهد به راحتی به حرارت مورد دلخواه دست یافته و پخت کاملا یکدست و حرفه ای به دست آورد.

مزایای کباب پز تابشی پارس استیل آسیا:

  • پخت کباب آبدار، مغز پخت، مشتری پسند
  • پخت انواع کباب کوبیده، کباب برگ، چنجه، کباب سلطانی، کباب بختیاری، جوجه، ماهی، استیک و همبرگر
  • مصرف کم گاز
  • بدون دود
  • قابل استفاده با گاز شهری و کسپول
  • استفاده از سرامیک های apogee کانادا
  • خدمات پس از فروش

در استفاده از کباب پز تابشی سالاماندر میبایست به این نکته توجه نمود که طول کبابی که قرار است پخت شود چند سانتیمتر است ؟

اگر طول کباب طبخ شده تا ۳۵ سانتیمتر باشد می بایست از کباب پز ۲ ردیفه استفاده نمود و در صورت داشتن طول بیشتر می بایست از دستگاه ۳ ردیفه یا عریض استفاده نمود که میتوان کباب با طول ۵۳ سانتیمتر طبخ نمود.

نکته پیرامون کباب پز عریض این است که در صورت طبخ کباب با طول کوتاهتر می توان مشعل آخر را خاموش نمود و با استفاده از رابط روی میز دستگاه می توان فاصله سیخ را تنظیم نمود.

در کباب پز سالاماندر تابشی مدل خزر به علت سنگین بودن میز دستگاه نمیتوان مدل عریض را تولید و استفاده نمود به همین علت سایز عریض ماکزیمم در سالاماندر عریض مدل ۳۰ سیخ یا همان گهر عریض پیشنهاد می گردد.

کباب پز تابشی سالاماندر مدل خزر

کباب پز سالاماندر تابشی با ظرفیت ۴۰ سیخ در هر مرحله

 

با کباب پز تابشی سالاماندر به پخت یکنواخت و دلخواه برسید….

 

 

با استفاده از سیستم تابشی پخت بدون دود را تجربه نمایید.

 

با استفاده از تنظیم ارتفاع میز دستگاه به حرارت دلخواه دست یابید

 

استفاده از سرامیک های تابشی وارداتی

 

انتخاب کباب پزتابشی مناسب

کباب پزهای تابشی پارس استیل آسیا بر حسب نیاز مشتریان در مدل های مختلف اتوماتیک، دستی، کوچک و رومیزی طراحی و ساخته می شوند. مدل های اتوماتیک برای آشپزخانه ها و مشتریانی که در هر وعده غذایی تعداد زیاد کباب آماده می کنند مناسب هستند. که ظرفیت آنها از ۴۰۰ تا ۱۴۰۰ سیخ در ساعت می باشد و بیشتر تالارها و آشپزخانه های صنعتی خریدار آن هستند. مدل های دستی سالاماندر و کشویی در ظرفیت های ۴۰، ۳۰، ۲۰ سیخ ساخته می شوند که رستورانها و کبابی های سنتی . .هتل ها از این مدل بیشتر استفاده می کنند. دو مدل کباب پز تابشی رومیزی در ظرفیت ۱۰ و ۱۲ سیخ نیز تولید می شود که رستوران های فست فود ها و مشتریانی که فضای کمی در آشپزخانه خود دارند، این مدل را انتخاب می کنند. مدل رومیزی در کنار مدل خانگی برای ویلاها و باغ ها هم مناسب است.

مزایای کباب پز تابشی نسبت به منقل های کباب و کباب پز چدنی چیست؟

کباب پخته شده با کباب پز تابشی کاملا یکنواخت و کامل پخته شده است و همچنین گاز Co2 و دیگر سموم حاصل از سوخت بر روی کباب قرار نگرفته است. پس کبابی سالم و کاملا بهداشتی است.

 
مصرف سوخت و هزینه کباب پز تابشی چقدر است؟

به دلیل سوخت کامل گاز در مشعل ها و راندمان بالا، مصرف انرژی در این نوع کباب پز بسیار پایین و کاملا اقتصادی و به صرفه است.

مزایای کباب پز تابشی آسانسوری پارس استیل آسیا

در کباب پز تابشی، حرارت لازم برای پخت کباب توسط مشعل های تابشی تامین می گردد. مشعل های تابشی گاز را با حداکثر راندمان سوزانده و موجب سرخ شدن سرامیک های مشعل می شود و در نهایت حرارت ۳۰۰ درجه سانتیگراد بطور یکنواخت بر روی گوشت کباب که در پایین مشعل قرار گرفته اند تابیده می شود، به دلیل تابشی بودن، حرارت به عمق گوشت نفوذ کرده و کباب مغز پخت و آبداری آماده می گردد. در زیر کباب ها سینی آبی تعبیه شده که از ریختن روغن گوشت بر روی سطوح داغ جلوگیری کرده و به همین دلیل دود در کباب پز تابشی تولید نمی شود بنابراین گاز Co2 بر وری کباب ننشسته و کباب سالم و بهداشتی آماده می گردد. 

در کبابپز سالاماندر (آسانسوری) ، این امکان تعبیه شده که ارتفاع میز قرار گیری سیخ ها کم و زیاد شود بعبارت دیگر فاصله کباب ها تا مشعل می تواند تغییر کند، این ویژگی باعث شده تا بتوان با این کباب پز علاوه بر پخت انواع کباب و جوجه کباب، ماهی کباب، استیک، همبرگر را نیز آماده کرد. به همراه کباب پز یک عدد شلف فولادی آبکاری شده نیز ارائه می گردد که براحتب ماهی و گوشت استیک بر روی ان گریل می گردد.


کباب پز تابشی سالاماندر خزر برای رستوران ها، کبابی ها و آشپزخانه های صنعتی که دارای منو متنوع و ظرفیت پخت بالا دارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. کباب پز تابشی سالاماندر خزر مناسب برای پخت انواع کباب کوبیده، جوجه، برگ، قفقازی، بختیاری و ماهی کباب، استیک، همبرگر و .. مناسب است.

مزایایی کباب پز تابشی سالاماندر (آسانسوری) خزر پارس استیل آسیا

  1. ظرفیت  ۴۰  سیخ همزمان
  2. کباب آبدار و مغز پخت مورد پسند مشتری
  3. پخت بدون دود و سالم کباب
  4. سرعت بالای پخت کباب
  5. قابلیت پخت انواع کباب، جوجه، ماهی کباب، استیک، مرغ بریانی و همبرگر
  6. مصرف کم گاز کباب پز تابشی ریلی
  7. سادگی کار با کباب پز تابشی ریلی و عدم نیاز به آشپز ماهر
  8. حفظ سلامتی اپراتور کباب پز تابشی
  9. استفاده از سرامیک های مرغوب apogee کانادا
  10. بدنه تمام استیل و بهداشتی
  11. کیفیت بالا ساخت
  12. خدمات نصب و خدمات پس از فروش
  13. مناسب برای رستوران، بیمارستان، هتل، پادگان، شرکت ها و ..



ضمانت کباب پز تابشی پارس استیل آسیا
به دلیل استفاده از قطعات و تجهیزات مرغوب در ساخت کباب پز تابشی ، دارای یک سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.


نصب و راه اندازی کباب پز تابشی پارس استیل آسیا
 نصب و راه اندازی کباب پز تابشی توسط تکنسین های این شرکت در اقصی نقاط ایران بصورت رایگان انجام می پذیرد.

با پارس استیل آسیا متفاوت مثل هیچکدام…

کباب پز تابشی سالاماندر پرشین استیل آسیا دارای ۱۲ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

برچسب ها: قیمت کباب پز تابشی-کباب پز تابشی سالاماندر -کباب پز تابشی سالاماندرشیدپخت- تجهیزات رستوران-تجهیزات تالار-تجهیزات آشپزخانه صنعتی-تجهیزات پخت- کباب پز بدون دود-پارس استیل آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *